שיהיה חורף חם

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

שיהיה חורף חם

אני איש של קיץ. אני לא מתרגש מהטמפרטורות החמות וכמה שיותר ימים של שמש הם ימים שבהם אני מבלה בים. ואין כמו הים של ישראל. אני אוהב לבלות על החוף, לראות את כל הציצי מסביב. אני פוגש שם הרבה בחורות ודי נהנה.

הקיץ הוא תקופה קלילה שכזו, כולן במצב רוח קליל ורוצות לבלות. ולכן גם הקיץ מלא בזיונים. החורף הוא לא בדיוק בשביל רווקים כמונו. החורף הוא דווקא התקופה של אלו שנמצאים במערכות יחסים, זוהי התקופה שבה הם מתכרבלים יחד במיטה. ולפעמים הרווקים דווקא מתבאסים. קודם כל זה כי אין ים. אבל בכלל גם למי יש כוח לצאת למועדונים כאשר סוער וגשום, ואנו גם לא רואים את הבחורות בלבוש החושפני במועדון. חשוב לראות את הבשר כאשר בוחרים את מי לזיין.

הפתרון לחורף

אבל חורף שעבר מצאתי פתרון טוב, ואני הולך להשתמש בו גם החורף הזה. בחורף שעבר גיליתי את היתרון של בילוי בדירות דיסקרטיות בחיפה .

אז אמנם אני לא מסתובב בחוף הים ובוחר בחורות. אבל אני כאן גולש באינטרנט ובוחר בחורות. ובעוד בימים אני הולך על חוק המספרים הגדולים בשביל למצוא זיון,כאן פשוט בוחרים ואף אחת לא מסרבת. הבחורות הללו נמצאות כאן בשביל להעניק שירות לגברים, זה הביזנס שלנו.

אין כאן ”אולי אני אמצא זיון“, זה ללכת על בטוח. וגם לא צריך לתכנן יותר מידי. זה תמיד זמין מתי שרוצים. ואלו הן בחורות ברמה הגבוהה ביותר, ובטח לא הפסיכיות שפוגשים באפליקציות.

ובדירות החמימות שלהן את מארחות. לא צריך לעמוד בקור בכניסה למועדון בשביל לעבור את הסלקציה. פשוט דופקים על הדלת ונכנסים בדיוק כפי שהולכים לבקר כל יזיזה. אפשר למצוא שם בחורות עם ישבנים מטורפים ואפשר ליהנות שם בטירוף.

אין שום ספק שזהו פתרון מושלם לימי החורף. כמובן שאפשר לעשות את זה בכל עונות השנה, אבל בשאר השנה אני מעדיף את הציד על חוף הים והמועדונים. ומאז שגיליתי את זה אני כבר לא מתבאס כל כך מהחורף. אני יכול לעשות את זה כבר עכשיו, אבל אני מעדיף לשמור משהו מיוחד לחורף.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה