ניקול עונה על שאלות

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

ניקול עונה על שאלות

ניקול, איך את מגדירה את המקצוע שלך?

המקצוע שלי זה לתת שירות לגברים. שירות שמסייע להם להירגע, להרגיש טוב וליהנות גם בנפש וגם בגוף. זה הדבר הכי חשוב, באילו שיטות אני משתמשת זה כבר לא משנה, לכל גבר צריך לתת דברים קצת אחרים.

את אוהבת את המקצוע?

אם לא הייתי אוהבת את המקצוע היה עדיף שהייתי נשארת ברוסיה. בוודאי שאני אוהבת את המקצוע. אני זוכה לבקר במקומות מעניינים, לפגוש גברים סקסיים ומזמינים אותי תמיד למסיבות ואירועים. אני גם מרוויחה כסף וגם נהנית.

מה הייחוד שלך?

אתה לא רואה (אומרת ומבליטה את החזה). הייחוד שלי זה שאצלי אפשר לקבל דברים מיוחדים. יש לי ציוד סאדו בשביל גברים שאוהבים שהאישה שולטת עליהם. לא בכל מקום מוצאים ציוד כזה ובחורה שיודעת להשתמש בו. יש לי בדירה מקום מיוחד עם מיטה וכל האביזרים בשביל הגברים שצריכים טיפול מיוחד.

בתחת את אוהבת לקבל?

מי שלא אוהבת לקבל בתחת נמצאת במקצוע הלא נכון. הגברים אוהבים לזיין בתחת וזה מה שכולם מבקשים. אני אוהבת את זה, למרות שיש גברים שיהיו בריאים עם זיין שממלא לי את כל התחת. אבל אני מסתדרת גם עם כלי גדול.

איזה גברים מגיעים אלייך?

איזה גברים לא מגיעים אליי? אתה חושב שחרדים לא באים לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב ? אתה חושב שגבר נשוי מקבל את כל מה שיש לו בבית? כולם באים אליי, אשכנזים, ספרדים, יהודים, ערבים, כולם צריכים סקס. ככה זה בכל מקום בעולם.

מכל המקומות בעולם, היכן היה לך הכי נעים לעבוד?

בשום מקום לא היה רע, אבל כאן בארץ אני הכי אוהבת ואפילו למדתי את השפה. כי כאן מתייחסים אל האישה בצורה חמה ומתחשבת. אני לא מבקשת כלום בשבילי, אני כאן בשביל לספק את הגבר. אבל הגישה החמה והידיותית של גברים ישראלים גורמת לי להעניק שירות מכל הלב.

מה החלום שלך?

מה שאני הכי אוהבת זה כלבים, החלום שלי זה לעבוד עם כלבים. אני לא יודעת אם אולי טיפול באמצעות כלבים או פנסיון לכלבים. אבל בטוח זה יהיה משהו עם כלבים. בינתיים אני עובדת וחוסכת כסף.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה