מי צריך קוק רינג

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

מי צריך קוק רינג

קוק רינג הן טבעות אותן מלבישים מסביב לבסיס איבר המין, ולעתים גם האשכים. הן מתאימות ליחסי מין, אך גם לאוננות.
בכל חנות סקס תוכלו למצוא היום קוק רינג (COCK RING) אך מסתבר שגברים רבים אינם מבינים את הפוטנציאל של הצעצוע הזה. אז הרשו לנו לספר לכם על כמה יתרונות שלו, ולמה תרצו אותו בפעם הבאה שאתם מבלים בדירות דיסקרטיות ברמת גן.

מסייע לבעיות זקפה

אנשים שמתקשים לשמור על הזקפה שלהם חווים קשיים בעת קיום יחסי המין, דבר שהיום גברים רבים סובלים ממנו. לעתים זהו עניין נקודתי, כמו למשל לאחר שתייה מרובה של משקאות אלכוהוליים ולעתים זו בעיה מתמשכת. קוק רינג מאטה את זרימת הדם היוצא מאבר המין, וכך היא מסייעת לשמור על זקפה חזקה לאורך זמן. יש להגיע לזקפה ואז להשתמש בטבעת. אם יש קושי להגיע לזקפה ניתן להשתמש במשאבה.

זקפה גדולה יותר

גם אם אין לכם בעיות זקפה, עדייו תוכלו לשפר אותה. באמצעות הטבעת תוכלו לקבל זקפה חזקה יותר המחזיקה לאורך זמן. זה גם נראה טוב וגם מרגיש טוב. זה עשוי לגרום לאיבר המין שלכם להיראות גדול ומרשים יותר.

מגביר את ההנאה

השימוש בקוקרינג מסייע להגביר את תחושות ההנאה ותוכלו להרגיש את זה בחדירה, מציצה או אוננות. אתם יכולים לחוות אורגזמות חזקות וממושכות יותר. ולא רק אתם תיהנו יותר, גם בת הזוג תיהנה מהתחושה. רק שימו לב שבמידה ואתם מרגישים אי נוחות יש להסיר אותה מייד.

גם נשים יכולות להפיק מהן תועלת. ניתן להלביש טבעות אפילו על דילדו וכך לשפר את תחושת ההנאה. ישנן גם דגמים רוטטים המספקים עוד הנאה גם לגבר וגם לאישה.

אך שימו לב, חשוב גם לשמור על כללי הבטיחות. אל תשתמשו במוצר יוצר מעשרים דקות. אם אתם סובלים מבעיות רפואיות מסוימות, בעיקר אלו הקשורות לזרימת הדם, כדאי להתייעץ עם רופא. הטבעות מגיעות בגדלים שונים ותצטרכו למצוא את הגודל המתאים עבורכם. היא צריכה להפעיל לחץ, אך לא יותר מידי לחץ; דבר שעלול להיות מסוכן. במידה וישנה תחושת אי נוחות יש להסירה.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה