מדוע נערות ליווי משנות מיקום

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

מדוע נערות ליווי משנות מיקום

הסתכלתם פעם במודעות של נערות ליווי בתל אביב והמרכז? האם שמתם לב שתמיד ישנן נערות חדשות, ואולי פחות שמתם לב לאלו שכבר אינן נמצאות שם. מסתבר שנערות ליווי נוהגות להחליף מקומות. לא כי משהו לא טוב במקום העבודה שלהן, אלא בגלל הלקוחות שלהם – הגברים. 

גברים אוהבים להתנסות בדברים חדשים, וזה גם אומר להתנסות עם נערות רבות. יתכן שגבר ייהנה עם בילוי עם נערה מסוימת, ואף ירצה לחזור עליו. אך בסופו של דבר הגבר ירצה להמשיך הלאה ולהתנסות גם נערות אחרות. הרי כל נערה מביאה איתה קסם משלה והגברים רוצים לטעום את הכל. 

כאשר נערת ליווי חדשה מגיעה לתל אביב, מייד כל הגברים רוצים להתנסות איתה. היא עשויה ליהנות מכמה חודשים של ביקושים גבוהים ולבלות עם גברים רבים. אך בסופו של דבר, למרות שכולם יהיו מרוצים משירותיה, היא תחווה ירידה בביקוש. הסיבה לכך היא שהגברים רוצים משהו חדש והם עברו לנערות אחרות. וזהו בדיוק הרגע שהנערה צריכה לעבור מקום. אולי היא תעבור מתל אביב לבאר שבע, שם היא תפגוש שוק חדש. אך יתכן גם שתעבור למדינה אחרת. 

צורת העבודה הזו גם תורמת לנערות הליווי בצורה מקצועית. בסופו של דבר הן מכירות יותר גברים ולומדות עוד ועוד על הצרכים של הגבר, דבר המסייע להן בעבודתן. הן זוכות לראות עולם, זוכות בחוויות עשירות ובמקרים רבים גם לומדות שפות. והכל תוך כדי הכנסה יפה. 

נערות ליווי כנשות עסקים

בניגוד לסטיגמות, נערות ליווי הן נשות עסקים המעניקות שירותים אקסקלוסיביים. לצורך כך ישנן נערות ליווי השומרות קשר עם לקוחותיהן הנאמנים. הן מודעות לכך שגם לקוחות נאמנים רוצים לנסות נערות אחרות, אך מצד מידי פעם ירצו לחוות את החוויה הטובה והמוכרת. הן מחליפות מקומות, אך גם חוזרות פעם בכמה זמן לביקור. וכאשר יש להן מעגל לקוחות הן יכולות להודיע ולתאם מראש. ולפעמים, כמו למשל במקרה שנערת ליווי מתל אביב, עברה לעיר אחרת הנמצאת בסביבה, הלקוחות שבאמת מעריכים את עבודתה עשויים לבקר אותה גם שם. 

האם יש לכם נערת ליווי מועדפת שתרצו לחזור אליה?

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה