טיפים לשלישייה

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

טיפים לשלישייה
  1. הגדירו את הכוונות – על מנת לתכנן את השלישייה חשוב שתגדירו לעצמכם מה אתם רוצים להשיג מהשלישייה. האם מדובר בהגשמת פנטזיה. האם זהו ניסיון לחקור את המיניות שלכם. האם זהו ניסיון להשלים משהו שחסר בחיי המין שלכם. רק כאשר תדעו בבירור מה המניע שלכם תוכלו לארגן לעצמכם שלישייה מספקת.
  2. דונו בזה עם בת הזוג – הרעיון של שלישייה עשוי להרתיע את בת הזוג שלכם, ואולי אפילו לגרום לקנאה. חשוב להסביר את הרצונות שלכם בצורה ברורה ורגועה על מנת לנטרל התנגדויות. אם אתם מנסים להשתמש בשלישיה בתור פלסטר לבעיה ביחסי המין שלכם, זה רק עשוי להחמיר את הבעיה. חשוב להרגיש טוב לגבי יחסי המין שלכם ולכן אם בת הזוג שלכם אינה בעניין לא תוכלו לשכנע אותה. אם בכל זאת תרצו שלישייה ובת הזוג אינה בעניין תוכלו לעשות זאת עם נערות ליווי בפתח תקווה.
  3. מצאו את הצלע השלישית – לאחר שדיברתם על הנושא עם בת הזוג ויישרתם קו, עליכם למצוא את מי לצרף. גם כאן נערות ליווי יכולות להיות הפתרון, אך לא בהכרח. יתכן שיש מישהי ממעגל החברים אשר מעוניינת להצטרף. תוכלו גם להיעזר באינטרנט ובאפליקציות הכרויות על מנת למצוא. חשוב ששניכם תרגישו משיכה כלפי מי שמצטרפת.
  4. קבעו את הכללים – לאחר שמצאתם שותפה, חשוב שתדונו בכללים והגבולות. למשל אלו אקטים מיניים יבוצעו. איננו מדברים אך ורק על האקטים המיניים אלא גם על אמצעי הזהירות על מנת לא להידבק במחלות מין. חישבו על כל הפרטים שמסביב. למשל האם הבחורה שתוזמן תלך לאחר קיום יחסי המין או שהיא תישאר ללילה. הגדרה ברורה של הכללים תסייע למנוע מתיחויות שונות בעת קיום המפגש.
  5. היו נינוחים ותיהנו – השקיעו ביצירת האווירה המתאימה למפגש. תוכלו להדליק כמה נרות, להתחיל עם בקבוק יין, להשמיע מוזיקה סקסית וכו‘. תיצרו תחושה נעימה ונינוחה עבור כולם. זוהי הזדמנות לעשות תנוחות מעניינות ותוכלו לשלב גם צעצועי מין. אל תשכחו לנקות אותם לפני השימוש ולהקפיד על כללי ההיגיינה בעת האקט.
  6. לאחר יחסי המין – כדאי לדבר עם בת הזוג על החוויה, על מה אהבתם ועל מה לא אהבתם. זה יתרום לשיפור הקשר המיני. כך תוכלו לראות האם אתם רוצים לחזור על זה. תוכלו להפיק לקחים וליצור חוויה טובה יותר בפעם הבאה.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה