טיפים למאונן

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

טיפים למאונן

טוב, זה לא שתקראו את המאמר הזה ואחר כך תדעו איך לאונן. את זה למדתם עוד לפני הבר מצווה. אוננות היא לא משהו שלומדים, היא משהו שמגלים לבד. ואחרי שגיליתם את האוננות, היא תלווה אתכם בהמשך החיים ותהייה שותפה חשובה. גם כאשר תהיו פעילים מינית, גם כאשר תבלו עם נערות ליווי בירושלים או כל בחורה שתפגשו, עדיין תמשיכו לאונן בתכיפות גבוהה.

יש הרבה יתרונות לאוננות ואין טעם לחזור להדגיש אותם. פסיכולוגים ורופאים עסקו בזה בהרחבה.

ישנם גברים המקדישים תשומת לב רבה לחקר גופם, ובהתאם לכך הם מגלים שיטות אוננות חדשות. אחרים מוצאים את השיטה המועדפת וצמדים אליה. אומנות זה לא מדעים מדויקים, כל אחד מוצא את מה שעובד עבורו. אך בהחלט מומלץ לנסות טכניקות שונות המספקות גירוי שונה בעת האוננות.

טיפים למאונן

  1. התייחסו לאוננות שלכם בכובד ראש – גברים רבים מסתכלים על האוננות כתחליף מהיר ליחסי המין, ואינם מבינים את החשיבות של בילוי זמן עם עצמם. התייחסו לאוננות בדיוק כפי שאתם מתייחסים ליחסי המין. זה נכון שלפעמים תרצו לעשות משהו מהיר (בדיוק כמו סקס), אבל לפעמים כדאי לעבוד קצת על האווירה ולקחת זמן לעצמכם בשביל לאונן. שימו מוזיקה נעימה ופנקו את עצמכם.
  2. גלו תנוחות שונות – איך אתם מאוננים? האם אתם עושים זאת על הכיסא מול המחשב, כאשר אתם שוכבים במיטה או אולי בעמידה? נסו לעשות זאת בתנוחות שונות. אתם יכולים לנסות על הבטן, על הגב, על הברכיים.
  3. עשו זאת במקומות שונים – יש גברים שמאוננים בכל פעם שהם נכנסים להתקלח. האמת שזה נחמד ואין בזה שום דבר רע. אבל אל תגבילו את עצמכם למקום אחד. נסו לעשות זאת בחדרים שונים, במקומות שונים, ואם אפשר קחו גם את האוננות שלכם החוצה. לא, אל תאוננו באוטובוס. אבל אם יש לכם איזה גג, גינה פרטית או מרפסת, תוכלו לנסות לעשות את זה שם. ואם עולה בידכם לעשות זאת תחת השמש הקופחת, זו באמת חוויה שונה.
  4. אוננות זה לא רק הזין – גברים רבים מקדישים את כל תשומת הלב לאיבר המין. אבל בגוף ישנם עוד אזורים רגישים וניתן ליהנות מהם. למשל תוכלו לנסות לצבוט את הפטמה בעודכם מאוננים, או לעסות את הרקטום.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה