הבילוי שמשגע את הגברים של ישראל

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

הבילוי שמשגע את הגברים של ישראל

לגברים של ישראל 2022 ישנן דרישות גבוהות בכל הנוגע לבילויים שלהם. אחת הדרישות המרכזיות של הגבר הישראלי היא הספונטניות. לפעמים קצת כבד על הגבר לתכנן ביום ראשון מה הוא יעשה ביום שישי. זה לא מסתדר עם מנטליות ה ”לעשות מה שבא לו“. הגבר הישראלי מעדיף בילויים שניתן לבצע אותם באופן ספונטני, כלומר מעכשיו לעכשיו.

דבר שני, נראה שהגברים מאסו בכל מיני בילויים שהדייטים שלהם מבקשות. פעם הגבר הישראלי היא עושה הכל בשביל לזיין. אפילו אם היה צריך לקנות כרטיסים לבלט רוסי. היום הגבר הישראלי אימץ יותר את הגישה של אריק ברמן והוא מודה שזה ממש לא מעניין אותו. הגברים רוצים להשתחרר מהדברים הללו ולקבוע לעצמם כיצד הם יבלו.

שלישית, הגברים רוצים בילויים שמפחיתים מהם את הסטרס. ישנם בילויים רבים שגבר יכול ליהנות מהם, אך לא כל סוג של הנאה מפיג את הסטרס בטווח הארוך. הגברים שמים על זה דגש והם מחפשים בילוי שבאמת יגרום להם לשכוח מכל הצרות.

ולבסוף, גברים הם עדיין גברים, ולכן הם רוצים לזיין. בילוי שאין בו סקס הוא לא בילוי מספק עבור הגבר. וסקס הוא הוא גם מפחית סטרס.

אז לאן הגברים הולכים

בשנים האחרונות ישנה מגמה חזקה מאוד של בילויים בדירות דיסקרטיות בחיפה. הבילויים הללו עונים על הצרכים של הגברים, אך הם מקבלים רוח גבית מהשינויים החברתיים שאנחנו עוברים. בעוד בעבר בילוי עם נערות ליווי נחשב לסוג של טאבו ואלו שעשו זאת לא הרבה לדבר על כך. אך כיום הבילוי הזה נחשב ללגיטימי וגברים לא יתביישו לדבר עם החברים בעבודה על מה שהם עשו בדירות דיסקרטיות בסוף השבוע.

בילוי בדירות דיסקרטיות נותן לגברים יותר מסתם סקס חסר משמעות. הם מקבלים כאן טיפול של ממש המאפשר להם לפרוק כל מתח נפשי ולא רק מתח מיני. זה מה שמסייע להם להילחם בסטרס ולתפקד טוב יותר בחיי היום יום.

בילויים בדירות דיסקרטיות אינם דורשים תכנון, ניתן לקבוע מעכשיו לעכשיו. וזה מה שהגברים צריכים. אם מישהי ביטלה להם את הדייט או שסתם לא בא להם לעשות מה שהיא רוצה, הם לא יישארו לבד בבית. הם תמיד יכולים למצוא פתרון בדירות הדיסקרטיות.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…