גירוי חשמלי לשיפור האורגזמה הנשית

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

גירוי חשמלי לשיפור האורגזמה הנשית

נשים, זה בשבילכן ! מחקר חדש קובע כי גירוי חשמלי יכול לשפר את האורגזמה הנשית. זהו עוד אחד מהמחקרים שבכלל בדקו משהו אחר, אבל בסוף גילו משהו מפתיע. כך דרך אגב היה גם עם הויאגרה, התרופה נועדה בכלל לטפל בתעוקת לב.

חוקרים מאוניברסיטת מישגן חקרו את הנושא של בריחת שתן אצל נשים ואת ההשפעה של גירוי חשמלי לצורך טיפול בבריחת שתן. אבל מה שהם גילוי זה שהגירוי החשמלי גורם לנשים דווקא לאורגזמה. אין הכוונה רק לעוד צעצוע מין חדש, אלא טיפול לנשים הסובלות מהפרעה בתפקוד המיני.

במהלך הניסוי החוקרים חשמלו לנשים את הכוס! הן חיברו אלקטרודות לאזורי העצבים הרגישים, וגם לעצב הקרסול והעבירו בהם זרמים חשמליים עדינים. הדבר גרם להזרמת דם לאותם האזורים והנשים דיווחו על תחושת דגדוג שאינה כואבת.

החוקרים הסבירו כי התוצאות המפתיעות נובעות מחפיפה של העצבים ליד חוט השדרה. נראה שהם השיגו שתי ציפורים במכה אחת, גם מסקנות שהן בעלות פוטנציאל לטיפול בבריחת שתן, וגם סללו את הדרך לאורגזמות טובות יותר.

אנו מבטיחים לכם כי הנושא רציני לגמרי.

לא צריך לחכות

האמת שלמרות הניסוי, כולנו יודעים כי גירוי חשמלי עובד. בשוק ישנם שפע של צעצועי מין לנשים ולגברים המספקים גירוי חשמלי. ומי שהשתמש בהם דיווח שהם פשוט מעולים ומפתיעים מאוד בעצמת האורגזמות. וכמובן שאנו מעודדים אתכם לנסות.

איננו אומרים לבטל את הביקור בדירות דיסקרטיות בחיפה , אבל בהחלט תוכלו לנסות אביזרים לקצת משחק עצמי בבית המבוססים על גירוי חשמלי.

רק שימו לב שחשמל הוא אינו משחק. אתם לא הולכים לחווט את הזין ולתקוע בחשמל… משחקי גירוי חשמלי מתבצעים עם ציוד תקני שנועד במיוחד למטרה זו, ולא משהו מאולתר. הם עובדים על סוללות ולא על זרם חשמל של 110 וולט… ניתן לשלוט על עצמת הגירוי לפי היכולות האישיות שלכם. יש אשר מתפוצצים מגירוי עדין, ויש העומדים בגירוי חשמלי חזק.

פשוט התחילו מזרם חלש, ולאט לאט תגלו את הסיבולת שלכם ומה מעניק לכם יותר הנאה.זה יכול להיות משהו נהדר עבור משחק זוגי, וגם כאשר אתן לבד.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

בשנים האחרונות, האינטרנט הפך למרכז לצורות שונות של ביטוי עצמי וחקירה. מרחב אחד כזה נוצר לשיתוף תכנים ארוטיים, באמצעות מדיום של בלוגים. בלוגים ארוטיים, הידועים גם בשם בלוגים סקס או…