איבוד הבתולין שלי…

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

איבוד הבתולין שלי…

השתחררתי מהצבא לפני שנתיים וכבר התחלתי בקריירה די מצליחה. כולם התרשמו מהצלחתי, אבל יש דבר אחד שנשאר ברקע ולא זכה לתשומת הלב הראויה – חיי האהבה שלי. נראה שבעוד הצלחתי בקריירה, שילמתי את המחיר האישי.

למרות שכל החברים שלי הסתכלו על הצלחתי, בפועל היה לי סוד גדול – הייתי עדיין בתול בין 23. נכון שיש מי שיגיד שאין בזה שום דבר רע, אבל בפועל זה הפריע לי בכל יום מן הימים. רציתי כל כך לחוות את ההתרגשות של יחסי המין.

ואז הגיע היום הזה שהייתי בחופשת הפסח. הייתי לבד בבית עם עצמי ולא יכולתי להפסיק לחשוב על זה. החלטתי שאני חייב לשים לזה סוף. רציתי כל כך בת זוג ברגע הזה, אבל האמת שכל העניין הוא מה שעצר אותי מלמצוא בת זוג או יזיזה.

לבסוף הבנתי שהפתרון הוא נערות ליווי, וכל מצאתי את עצמי מתקשר לבחורה מדירות דיסקרטיות בחיפה. זה בדיוק מה שהייתי צריך – בחורה מנוסה שתלמד אותי הכל, בחורה של תשפוט אותי ותיתן לי את החום והריגוש שאני מחפש.

כמובן שלא מייד עשיתי את שיחת הטלפון הזו. זה היה לאחר צפייה ממושכת בכל הפרופילים. חיפשתי את הנערה המושלמת בשביל החוויה הזו. אך בסוף הבנתי שאני רק דוחה את הזמן. לקחתי נשימה ופשוט עשיתי את השיחה וקבעתי לעצמי פגישה בדירתה עוד באותו הערב.

הגעתי אל דירתה הדיסקרטית ואני חייב להודות שרעדו לי הביצים. לא סיפרתי לה, אבל כנראה שהאינטואיציה הנשית שלה גרמה לה להבין במה מדובר. והאמת טוב שכך. היא התנהגה אליי יפה מאוד, בצורה עדינה ומבינה. היא גרמה לי להירגע ולהרגיש נינוחות. כאשר היא ראתה שאני קפוא מפחד היא סייעה לי להשתחרר ולאט לאט הורידה ממני את הבגדים.
בדקות הראשונות היא שלטה על העניינים. אך ככל שעבר הזמן התחלתי לצבור ביטחון ולהתמכר להנאה. בסופו של דבר זה עורר את הגבריות שבי והתחלתי לקחת שליטה על העניין.

באותו הלילה לא רק זכיתי לאבד את בתולי, זכיתי לעשות זאת בצורה הנעימה ביותר. עשיתי זאת עם בחורה נחמדה ממה שציפיתי. בחורה סקסית שכל גבר היה חולם לבלות איתה. עכשיו אני מרגיש מלא ביטחון ומרגיש שזה לא יעצור אותי יותר.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה