8 החוקים של הזיין המושלם.

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

8 החוקים של הזיין המושלם.
  1. אל תבזבז את זמנך היכן שלא צריך – במרדף אחר זיונים אנו לא אחת מוצאים את עצמינו משקיעים אנרגיה רבה בבחורות שלא זורמות איתנו. תזכרו תמיד שיש מלא דגים בים, וחבל לנסות להוציא את האנרגיה על מי שלא רוצה להזדיין אתכם.
  2. כמה שיותר יותר טוב – אף אחד לא מת מיותר מידי סקס. סקס דווקא משפר את הבריאות שלכם, גם את הנפשית וגם הגופנית. סקס יכול להפעיל את השרירים, לאמן סיבולת לב ריאה ולשמור על הגמישות. הכל תלוי בתנוחות הנכונות.
  3. תמיד תהיה מוכן לסקס – אתה אף פעם לא יודע היכן הסקס יפגוש אותך ולכן תמיד אתה חייב להיות מוכן לסקס. אולי אצל אחד זה אומר לגלח את הביצים ולהיות מוכן עם התחתונים הסקסיים, אולי אצל אחר זה אומר לקחת מברשת שיניים למקרה שהוא לא ישן בבית. וכמובן לא נשכח שבכלל לא יוצאים מהבית בלי קונדומים.
  4. חובה ביקור בדירות דיסקרטיות – גם אם בחורות נופלות עליכם מהשמיים, אל תוותרו על ביקור בדירות דיסקרטיות בתל אביב , זו פשוט חוויה אחרת.
  5. אל תוותרו על אוננות – גם כאשר אתם מזיינים כל יום, אתם עדיין צריכים קצת זמן לבד עם עצמכם. אמנם תצטרכו לשמור אנרגיה לחדר המיטות, אבל אל תשכחו גם להשאיר קצת זמן לאונן.
  6. צלמו את עצמכם מזדיינים – יום אחד תהיו זקנים ותזכרו את הימים בהם זיינתם בחורות ונהניתם משדיים. לכן כדאי שתכינו לעצמכם כמה תמונות וסרטים שיהיו למזכרת. ואם אתם אמיצים תעלו אותם גם לרשת.
  7. תעשו הכל – בשביל לממש את המיניות צריך פשוט לנסות כמה שיותר דברים. יש דברים שרק לשמוע עליהם כבר עושה אתכם חרמנים ואתם יודעים שאתם רוצים לעשות, ויש דברים שפחות. אבל לפעמים אתם דווקא מתאכזבים ממה שחשבתם שתאהבו, ומופתעים לטובה ממה שלא נראה לכם עניין גדול. המסקנה היא ברורה, חייבים לנסות כמה שיותר דברים.
  8. אל תתביישו במיניות שלכם – זכותם להיות מי שאתם ולהגשים את המיניות שלכם. זה לא משנה אם אתם אוהבים להריח תחתוני נשים, להתחכך בבולבול או ללבוש חיתולים. פשוט תעשו מה שבראש שלכם.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה