7 תנוחות המין הטובות ביותר לאורגזמות מדהימות

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

7 תנוחות המין הטובות ביותר לאורגזמות מדהימות

קיום יחסי מין לא חייב להיות משעמם ושגרתי. התנסות בתנוחות מין חדשות יכולה לשפר את ההנאה הפיזית והנפשית של המעשה עבורך ועבור בן זוגך תוך הבאת תחושה של הרפתקה. זה גם יכול לעזור לשמור על הניצוץ בחיים במערכת היחסים שלכם. הנה כמה מתנוחות המין המענגות ביותר שאתה ובן זוגך יכולים לנסות כדי להבטיח ששניכם תחוו אורגזמות מדהימות.

1. דוגי סטייל
דוגי סטייל הוא אחת מתנוחות המין הפופולריות ביותר. זוהי תנוחה אינטימית להפליא ששמה את בן הזוג שלך בשליטה. בן הזוג שלך יהיה מאחוריך, ואתה תהיה על הידיים והברכיים, מה שהופך את זה לנוח עבור שניכם. זווית זו תאפשר לבן הזוג שלך לחדור אליך עמוק ולהשתמש במהירויות ומקצבים שונים.

לריגוש נוסף, בקש מבן זוגך לקחת שליטה ולהתחיל ללטף את הגב, הצוואר והשדיים שלך עם הידיים. זה בוודאי יביא יותר תחושות במהלך יחסי מין. דוגי סטייל הוא מיקום נהדר לחדירה עמוקה ולשניכם לחקור את האזורים הארוגניים השונים אחד של השני.

2. קאוגירל/קאובוי
קאוגירל או קאובוי, כפי שהשם מרמז, היא עמדה שבה בן הזוג הנשי שולט. בן הזוג שלך יישב למעלה, מולך, ויהיה במצב זקוף או כורע, בהתאם להעדפתך. התנוחה מאפשרת גירוי גדול של הדגדגן וגישה ויזואלית לאזור הארוגני עבור שני בני הזוג.

זוהי גם התנוחה המושלמת עבור בן הזוג לשלוט בקצב ובזווית החדירה. זה הופך את המיקום נהדר לחקר סוגים שונים של הנאה והשגת אורגזמות עוצמתיות עבור שניכם. בנוסף, אתה יכול גם לחקור את עומק החדירה ולהגדיל את ההנאה שלך.

3. קאוגירל/קאובוי הפוך
קאוגירל הפוכה או קאובוי דומה לקאוגירל/קאובוי המקורי, אך בני הזוג צריכים להחליף את עמדותיהם. במצב זה, בן הזוג הנשי ירכב על בן הזוג הגברי בכיוון הפוך. זה יאפשר לבן הזוג שלך זווית חדירה טובה יותר ולדמיין את כל האזורים הארוגניים שלך.
10-barosh.co.il

בדומה לקאוגירל/קאובוי, תנוחה זו תאפשר לבן הזוג לשלוט בקצב ובזווית החדירה, ותבטיח אורגזמות מדהימות לכולם. אם אתם מחפשים לחקור סוגים שונים של הנאות, זו המיקום המושלם לנסות.

4. כפיות
זוהי עמדה מצוינת עבור זוגות שרוצים לחקור תנוחות מיניות אינטימיות יותר. זוהי גם דרך נהדרת להוסיף גירוי נוסף לסגנון הכלבלב המסורתי. בתנוחת הכפיות, אתה ובן זוגך נדרשים להיות בצדדים, פונים לאותו כיוון.

השותף שלך יהיה מאחוריך וייכנס מאחור. תנוחה זו מספקת לשני בני הזוג אינטימיות רבה ומגבירה את הקשר הפיזי. זה גם נותן לך את ההזדמנות לחקור את האזורים הארוגניים אחד של השני תוך מתן חדירה עמוקה יותר מאשר סגנון מיסיונרי.

5. מיסיונר
מיסיונרית היא אחת מתנוחות המין הטובות ביותר לאינטימיות. תנוחה זו מאפשרת לבן הזוג שלך להיות בשליטה כשהוא דוחף לאט ועמוק בתוכך. זוהי תנוחה נהדרת לגירוי הדגדגן מכיוון שבן הזוג הגברי יכול לגרות אותך בידיהם, כמו גם בגופם.

התנוחה המיסיונרית היא תוספת נהדרת ללילה חושני ואינטימי שכן כל אחד מבני הזוג יכול לשלוט בקצב ובהנאה מסלסלת הבהונות שמגיעה איתו. בנוסף, זה נהדר גם לזוגות שמעדיפים תנוחות סקס אינטימיות ומסורתיות יותר.

6. הצב
הצב הוא תנוחת מין ייחודית שבטוח תביא אורגזמות מדהימות. תנוחה זו דורשת ממך ומבן זוגך להיות בתנוחת ישיבה (בדומה לתנוחת הלוטוס) כאשר רגליו של בן זוגך כרוכות סביבך. תנוחה זו נהדרת לחדירות איטיות ואינטנסיביות, שכן היא מאפשרת לשניכם להשיג חדירה עמוקה יותר.

תנוחת הצב תאפשר גם לבן זוגך לשלוט בזווית ובמהירות החדירה לתחושות חזקות יותר. בנוסף, זה גם יאפשר לכם לחקור את האזורים הארוגניים אחד של השני ויעזור להגביר את רמת ההנאה של שניכם.

7. עמידה
סקס בעמידה הוא תנוחה נהדרת לזוגות שמחפשים לנסות משהו אחר. זה ידרוש קצת עבודה מכיוון שבן הזוג הגברי צריך להתחיל בהרמת בן הזוג הנשי באוויר. עם זאת, ברגע שבני הזוג נמצאים במצב הנכון, בן הזוג הגברי יכול להתחיל לדחוף חזק ועמוק.

תנוחה זו נהדרת לחקר סוגים שונים של הנאה מכיוון שבן הזוג הנשי זוכה ליהנות מתחושת החדירה ובו זמנית להיות תלוי באוויר. זה גם נהדר לספק חדירה עמוקה יותר מכיוון שבן הזוג הגברי יכול להעמיק ומהר יותר בתנוחה זו.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…