רעיונות למסיבת רווקים

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

רעיונות למסיבת רווקים

חבר שלכם מתחתן? הטילו עליכם לארגן את מסיבת הרווקים והתחלתם להזיע. קחו נשימה, בואו נעשה את זה קל. בלי יותר מידי דיבורים מיותרים, הרשו לנו להציג לכם רשימה של רעיונות אשר יכולים להתאים למסיבת רווקים.

5 רעיונות למסיבת רווקים

  1. מסיבת רווקים של קרניבורים – מה יכול להיות יותר טוב מכמה חברים טובים, מנגל עם בשרים טובים, קצת סלטים ופיתות על חופי הכינרת או כל מקום אחר שתבחרו. יום שלם שבו תוכלו לטחון בבשרים, וכמובן להוריד הכל עם בירות קרות, יכול להיות רעיון מעולה למסיבת הרווקים. האלכוהול ישחרר אתכם ותוכלו להעלות זיכרונות מהצבא, מהתיכון ומכל ההרפתקאות שעברתם.
  2. טיול של חברים לחו“ל – נכון שזה קצת קשה למצוא מועד בו כל החברים יכולים לטוס יחדיו,לכן בדרך כלל צריך לעשות גיחה קצרה. אבל גם סוף שבוע באמסטרדם יכול להיות מעולה עבור מסיבת רווקים. קצת מסיבות, הרבה בחורות ואולי איזה קופי שופ בשביל האווירה. אנחנו בטוחים כי תוכלו למצוא את הכיוון.
  3. מסיבת רווקים בווילה להשכרה – האמת שזהו אחד הטרנדים החזקים עבור מסיבות רווקים. ניתן להשכיר וילה יוקרתית ללילה, או אפילו סוף שבוע. ניתן למצוא וילות כאלו בכל אזורי הארץ. בווילות יש את כל התשתיות בשביל בילויים ומסיבות. אם רציתים לעשות מסיבת רווקים של קרניבורים, או להזמין נערות ליווי ברמת גן; וילות להשכרה תמיד יהיו פתרון טוב המתאים לכל הבילויים.
  4. מסיבת רווקים בסגנון ספורטיבי – אם יש לכם קבוצת חברים ספורטיבית, אולי חברים לרכיבה על אופניי הרים. ניתן לצאת לאיזה מסע רכיבה ארוך במיוחד, אולי כזה המשלב לינה בשטח או צימרים. משהו עצמתי שיהיה קצת יותר מכמה שעות ביום שבת, משהו שיאפשר לכל הגברים להתגבש יחדיו.
  5. מסיבת רווקים אקסטרים – אם סתם ספורט לא מספיק מרגש אתכם, אולי אתם צריכים משהו קצת יותר אקסטרימי. נכון, זה לא מתאים לכולם. אך בכל זאת ישנם גברים שעבורם ראפטינג ביוון, סקי בשווייץ, טיפוס על האוורסט או טיולי ג‘יפים במרוקו זו החוויה שמדברת אליהם.

איזה רעיון מתאים לחבר‘ה שלכם?

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…