קצת על נערות ליווי

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

קצת על נערות ליווי

נערת ליווי היא אישה המציעה שירותי מין תמורת כסף. במובנים רבים נערות ליווי מחזיקות בתדמית יוקרתית יותר משל עובדות מין אחרות משום שהן אינן מציגות את מקצוען לציבור הרחב או עובדות במכון ליווי או דירות דיסקרטיות. הן בדרך כלל פועלים באופן עצמאי וקובעים פגישות עם לקוחות דרך אתר אינטרנט או בטלפון. לחלק מנערות הליווי ישנה גם אפשרות להיפגש עם הלקוח בדירה שלהן.

הנשים שהופכות לנערות ליווי מגיעות מרקעים רבים ומתחומי חיים רבים. חלקם נשואים, אחרים גרושים או רווקים, ולחלקם ילדים. הסיבות שלהן להפוך לנערת ליווי משתנות, החל מהרצון לטייל ולחוות חוויות חדשות ועד הרצון להרוויח יותר כסף. נערות ליווי רבות מתארות את החוויה כמשחררת והן מרגישות מועצמות בתפקידן.

רוב נערות הליווי מציעות תפריט שירותים שונים וגובים עבורם תשלום בהתאם לשירות אותו הלקוח מבקש. לחלקם יש אפילו חבילות שניתן להזמין מראש במחיר מוזל. הן עשויות להציע "חוויית חברה" (GFE), שבה הן מתנהגות כמו שותף רומנטי וחברה אמיתית של הלקוח שלהן, או שהן עשוייות לספק עיסויים טנטריים או שירותי פטיש אחרים.

חלק מנערות הליווי מקבלות תשלום גבוה יותר מאחרים עבור שירותיהן, אך הסכום המדויק שהן גובות משתנה במידה רבה ממדינה למדינה. בארצות הברית, חלק מהמלווים מקבלים שכר של עד 2,000 דולר לשעה עבור שירותיהן, בעוד שבאירופה הן בדרך כלל מרוויחות הרבה פחות. בישראל התשלום הממוצע לשעה של בילוי עם נערת ליווי עומד על 1000 – 1200 שקלים.

אתרי ליווי רבים מאפשרים ללקוחות לסקור את חוויותיהם עם בחורות ספציפיות, מה שעוזר להחליט את מי להזמין. עם זאת, חלק מהביקורות הללו יכולות להיות מזויפות או מוטות על ידי אנשים שרוצים לקדם את העסקים שלהם, וזה מה שקורה ברוב המקרים. לכן הכי טוב הוא פשוט להזמין נערת ליווי מאתר סקס ישראלי מומלץ ובעל מוניטין טוב.

כשאתה שוכר נערת ליווי, הקפד לקחת את הזמן שלך ולהיות כנה ככל האפשר איתה לגבי מה שאתה מחפש. . אשרו שהיא מי שהסכמתם להיפגש איתה, ושימו לב לשפת הגוף שלה כדי לראות אם היא מרגישה בנוח כמוכם. אם היא לא, אל תחששו להגיד משהו ולסיים את המפגש. זכרו, אתם משלמים לה כדי ליהנות ולשמור על העניינים לוהטים ככל האפשר …

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…