צעצועי מין: מה שאתה צריך

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

צעצועי מין: מה שאתה צריך

צעצועי מין: מה שאתה צריך לדעת להנאה מקסימלית
צעצועי מין עברו דרך ארוכה מהימים שבהם הם נחשבו לטאבו. כיום, הם חלק מההנאה המיינסטרימית, ממנה נהנים גברים ונשים כאחד כדרך לתבל את חיי המין שלהם. בין אם אתה קונה צעצוע חדש עבור עצמך או עבור השותף שלך, יש מבחר עצום של צעצועי מין זמין בשוק. כדי להפיק את המרב מהחוויה שלך, חשוב לדעת מה יש לכל צעצועי המין השונים להציע וכיצד להשתמש בהם בבטחה.

כשמדובר בצעצועי מין, ויברטורים הם האפשרות הפופולרית ביותר. ויברטורים מגיעים במגוון צורות וגדלים, החל מויברציות של כדורים זעירים ועד ויברציות של שרביט גדול. ניתן להשתמש בהם לבד או עם בן זוג ולספק גירוי אינטנסיבי לדגדגן, נקודת הג'י ואזורים ארוגניים אחרים. ניתן להשתמש בויברטורים במהלך משחק מקדים או סקס לגירוי הדגדגן או לחדירה. כאשר רוכשים ויברטור, חשוב לקחת בחשבון את העיצוב, החומר, הגודל, המהירות ורמת הרעש.

דילדו הוא סוג נוסף של צעצוע מין פופולרי. בניגוד לויברטור, דילדו הוא נייח ומיועד לחדירה. דילדו מגיע במגוון גדלים, החל מדילדו התחלתי זעיר ועד דגמים מציאותיים בגודל טבעי. הם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים, כולל סיליקון, קצף בצפיפות כפולה, זכוכית ומתכת. דילדו יכול לשמש לחדירה נרתיקית או אנאלית לבד או עם בן זוג.

https://www.escortdirectly.com/-המלצה
צעצועים אנאליים מספקים חוויה ייחודית ואינטנסיבית למי שמחפש ריגושים חדשים. עם סוג הצעצוע הנכון, משחק אנאלי יכול להיות מהנה ואפילו אורגזמי – והוא יכול להיעשות עם או בלי חדירה. חרוזים אנאליים, פקקי ישבן ומעסים לערמונית הם כולם סוגים פופולריים של צעצועים אנאליים שיכולים להביא הנאה מוגברת לגברים ונשים כאחד. צעצועים אנאליים מגיעים בצורות ובגדלים שונים ויכולים לספק את כל רמות החוויה כדי לעזור למשתמשים להקל על החוויה ולמצוא בדיוק את רמת הגירוי הנכונה.

אחד המתמודדים החריפים ביותר בעולם צעצועי המין הוא ויברטור הארנב. ויברטורים של ארנבים חוללו מהפכה באופן שבו אנשים רבים חווים הנאה. כמו ויברטורים מסורתיים, הם מציעים גירוי הדגדגן, אך הם כוללים גם פיר שני לגירוי פנימי. ויברטורים של ארנבים מעוצבים עם "אוזן ארנב" קטנה ומעוקלת אשר רוטטת כנגד הדגדגן בעוד המוט מגרה את נקודת הג'י.

משהו שכדאי לזכור כשקונים צעצועי מין הוא החומר שלהם. רוב צעצועי המין עשויים מסיליקון, חומר שאינו נקבובי והיפואלרגני. זה מקל על ניקוי ועיקור, והוא לא יכיל כימיקלים מזיקים. חומרים נפוצים אחרים כוללים גומי, ג'לי, פלסטיק ונירוסטה.

לבסוף, חשוב לזכור להשתמש בסיכה עם כל צעצוע מין כדי להבטיח נוחות וחוויה מהנה. סיכה מפחיתה את החיכוך ותסייע להבטיח שהצעצועים שלכם לא יידבקו או ייגררו במהלך השימוש. סיכה על בסיס מים היא האפשרות הבטוחה והמגוונת ביותר ועובדת עם כל סוג של צעצוע מין. ניתן להשתמש בשמנים על בסיס שמן עם צעצועי סיליקון, אך אין להשתמש בהם עם לטקס.

אז הנה לכם – סקירה מקיפה של צעצועי מין ומה יש להם להציע. עם מבחר רחב יותר של צעצועי מין מאי פעם, כל אחד יכול למצוא את הצעצוע הנכון לתבל את חיי המין שלו ולחוות סוגים חדשים של הנאה. ממתחילים למומחה, יש משהו לכל אחד!

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…