פטישים מיניים: המדריך שלך לחקר תשוקות מיניות מעבר לרגיל

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

פטישים מיניים: המדריך שלך לחקר תשוקות מיניות מעבר לרגיל

פטישים מיניים מגיעים לעתים קרובות עם קצת מסתורין וטאבו, אבל האמת היא שחקירת פטישים לא חייבת להרגיש מביכה או לא נכונה. למרות מה שראיתם בסרטים, פטישים הם טבעיים לחלוטין ולמעשה יכולים להיות כיף גדול אם אתם יודעים למה לצפות. עם זה בחשבון, הנה המדריך שלך לחקור פטישים מין ולגלות את שלך.

מהו פטיש?

אם אתם לא מכירים את המונח, פטיש מוגדר כקיבעון מיני אינטנסיבי על אובייקט או פעילות מסוימים. כל סוג של אובייקט, פעילות או חלק גוף יכול להפוך לאובייקט פטיש, אך הם בדרך כלל סביב חלקי גוף כגון רגליים, שדיים או שפתיים; פעילויות כגון שעבוד או מציצנות; וחפצים כגון בגדים או צעצועי מין.

לחקור פטישים

כשמתחילים לחקור פטישים, חשוב לקחת את זה לאט. אל תפחדו לדבר עם בן הזוג שלכם על כל פטישים שעולים לכם לראש ולשמור על כמות נוחה של תקשורת כדי ששניכם תדעו מה בסדר ומה לא. והכי חשוב, לעולם אל תלחצו על בן הזוג שלכם להשתתף במשהו שהוא לא מרגיש איתו בנוח.

חשוב גם לזכור כי לכל אדם יש פטישים שונים, ואתה צריך לכבד את הגבולות שלך, כמו גם את אלה של השותף שלך. יש להשתמש במילים בטוחות במהלך כל פעילות פטיש, וחשוב גם לוודא שכל פעילות שאתם עוסקים בה מלווה בעוררות מינית והנאה. חשוב גם לזכור כי הסכמה והנאה חיוניים כשמדובר לחקור פטישים.

למצוא את הפטישים שלך
sexysolosluts

פטישים יכולים לבוא בצורות רבות, כך שמציאת משלך יכולה לקחת קצת זמן וחקירה. קריאת ארוטיקה ספציפית לפטיש, צפייה בסרטונים הקשורים לפטיש או עיסוק במשחקי תפקידים פנטזיה יכולים כולם לעזור לך לחשוף את הרצונות שלך.

ללמוד עוד על פטישים

כמובן, אם אתה עדיין מרגיש קצת לא בטוח או נבוך לחקור פטישים, לחקור את האינטרנט עבור משאבים היא דרך מצוינת להיות נוח יותר. ישנם אתרים ופורומים רבים המספקים חינוך וייעוץ על ניווט פטישים בבטחה ומהנה. מחקר בעצמך ומציאת קהילה של אנשים עם פטישים דומים יכול לעזור לך ללמוד יותר על מה שאתה רוצה ולהרגיש יותר בנוח עם חקירת הרצונות שלך.

פטישים מיניים יכולים להיות דרך נפלאה לחקור תשוקות מיניות חדשות ולהבין טוב יותר את עצמך, אך תמיד יש לחקור אותם תוך התחשבות בהסכמה, בטיחות והנאה. אם אתה לוקח את הזמן לחקור את הפטישים שלך ולגלות עם מה אתה מרגיש בנוח, אתה יכול לפתוח את הדלת לעולם של חקר מין שיכול להיות מרגש ומספק.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…