סצנות הסקס הכי מחרמנות

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

סצנות הסקס הכי מחרמנות

כאשר אנו רוצים לראות סקס אנו פונים אל אתרי הפורנו, וכאשר אנו חרמנים אנו מביאים ביד או הולכים לבקר אצל נערות ליווי בחיפה קריות והצפון. אבל סצנות סקס מחרמנות במיוחד אנו יכולים למצוא במקומות שלא ציפינו להם. וזה אולי מה שעושה אותן עוד יותר מחרמנות. אז הפעם ליקטנו לכם כמה מסדרות הנטפליקס המספקות לנו סצנות מחרמנות ברמה גבוהה.

AFTER – סיפור על פעם ראשונה ואהבה בתקופת הקולג‘, מה שמבטיח המון מתח מיני וכמה סצנות לוהטות. לא תראו כאן חדירות, אבל זוויות הצילום והאפקטים מצליחים לבנות את החרמנות יותר טוב מכל סרט פורנו.

She’s Gotta Have It – זהו עיבוד לסרט של ספייק לי משנות השמונים. הוא מספר את סיפורה של אמנית מברוקלין בשם נורה המנהלת קשר מיני עם שלושה גברים ואישה, מה שמספק מבחר סצנות מין ייחודיות.

Cable Girls – הפקה ספרדית של נטפליקס. הסיפור מתחולל בשנות העשרים, תקופה שבה לרומנטיקה הייתה גישה קצת אחרת. אך מסתבר שבכל הנוגע לזיונים ומערכות יחסים פוליגמיות יש לנו הרבה מה ללמוד מהם. וכמובן יש כאן סצנות סקס של משולש האהבה.

Ingobernable – דרמה פוליטית מקסיקנית, לא המקום בו הייתם חושבים שתמצאו סצנות סקס לוהטות ומפתיעות. אבל כנראה במקסיקו הדברים עובדים אחרת… או אולי בכל מקום זה כך.

Ibiza: Love Drunk – סרט על טיול בנות באיביזה. בניגוד לקודם, כאן אנו באמת מצפים לסצנות סקס ולא נתאכזב.

Sex/Life – סקס הוא הרי חלק מהחיים, והסדרה הזו ממחישה אותו במבחר סצנות סקס בוטות ומחרמנות הכוללות סקס בברכה וסקס במעלית.

Deadly Illusions – בתור סדרה היא לא זכתה להצלחה גדולה, אבל סצנות הסקס שלה הן בהחלט משובחות. יש כאן פנטזיות של האישה על האומנות שמטפלת בילדים. וככל שהעלילה מתקדמת נמחק ההבדל בין הפנטזיה לבין המציאות.

Newness – סיפור אהבתם של שני צעירים המחליטים לנהל מערכת יחסים פתוחה מוגש לנו בצורה אינטמית מאוד וגורם לנו להרגיש חלק מהחוויה. ישנה סצנה לוהטת במיוחד של מסיבת חילופי זוגות.

בניגוד לסרטי פורנו, כאן הריגוש נבנה בהדרגה ולא מריצים לקטע המעניין….

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

בשנים האחרונות, האינטרנט הפך למרכז לצורות שונות של ביטוי עצמי וחקירה. מרחב אחד כזה נוצר לשיתוף תכנים ארוטיים, באמצעות מדיום של בלוגים. בלוגים ארוטיים, הידועים גם בשם בלוגים סקס או…