מדוע גברים אוהבים לדעת על ההיסטוריה המינית של בת הזוג

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

מדוע גברים אוהבים לדעת על ההיסטוריה המינית של בת הזוג

בחברה מסורתית הגברים תמיד חיפשו אחר הבתולות. למשל, ולצערנו הרב, 72 בתולות הן ההבטחה מאחורי מעשים איומים. אך בלי קשר לאותם מעשי טרור, נראה שכל חברה מסורתית תמיד קידשה את הבתולות. אך בימינו הדברים מתהפכים- הגברים דווקא נרתעים מבתולות.
בימינו כאשר גבר פוגש בחורה מעל גיל 18 שהיא עדיין בתולה, הוא מתחיל לשאול שאלות ותוהה האם היא תוכל לספק את צרכיו המיניים הוא האם תהיה איזו בעיה?

גברים עשויים להחזיק דעות שונות בעניין הבתולין, חלקם אף עשויים להעריך זאת. אך מה שבטוח הוא שגברים רוצים לדעת הכל לגבי הניסיון המיני של בת זוגם. אך גם כאן הגברים מקבלים את התשובות ברגשות מעורבים.
גברים רבים עשויים להרגיש מאוימים כאשר הם נמצאים עם בחורה בעלת ניסיון מיני עשיר, בדגש על ניסיון מיני עשיר מהם. אם הבחורה שלכם הייתה באורגיות בניו יורק, שלישיות בתל אביב, עשתה סקס ברכבת, הזדיינה עם המפקד בצבא ובמשרד של הדיקן באוניברסיטה… הגבר יכול להתחיל לפחד שיש לו זנזונת קטנה בבית ואולי זה לא ימצא חן בעיניו.

אצל גברים רבים זה יוצר רגשות של קנאה, אך אותה הקנאה דווקא יוצרת עוררות מינית אצל הגבר. זהו עניין אבולוציוני…

האם האישה מספרת את הכל?

הנושא מביא אותנו לסוגיה אחרת, האם הנשים באמת מספרות את האמת. גם כאן אין תשובה אחת והתשובות של האישה עשויות להיות תלויות בגישה של הגבר. לנמשל אם הגבר מגלה ראש פתוח ולא שיפוטי, האישה יכולה להיות יותר פתוחה ולספר על מעלייה בתיכון, בצבא או בטיול לברזיל בצורה קצת יותר פתוחה. אם היא תרגיש שהגבר חושב שהיא זונה היא עשויה להפחית את הניסיון המיני שלה ב 80%, ולשמור את הכל לעצמה.
מכיוון שנשים רואות בגברים יצור קנאי ובעל קנאת פין תמידית, נשים יכולות להימנע מלספר על מנת לא לאיים על הביטחון העצמי שלו. אך ראינו גם מקרים שרוצות ליישר קו עם הניסיון של הגבר וגם הן קצת מגזימות.

ונסיים בחומר למחשבה. האם סיפרת לבת הזוג על כל הפעמים בהן בילית בדירות דיסקרטיות בחיפה? כנראה שלא… אז אולי גם לה יש כמה סודות.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה