לזיין כמו בקאמה סוטרה

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

לזיין כמו בקאמה סוטרה

על מה אתם חושבים כאשר אתם שומעים את המושג קאמה סוטרה? אם אינכם נזירים הינדים, ככל הנראה אתם מייד חושבים על תנוחות מין פרועות, זהו הדימוי שיש למערב לגבי הקאמה סוטרה. אז בואו נעשה סדר בדברים.

הקאמה סוטרה בתרגום מילולי היא סוטרת התשוקה. זהו טקסט הודי עתיק. נכון, הוא עוסק גם במיניות האדם, אך למעשה זהו חלק קטן ממנו. סוטרה היא כינוי לטקסטים דתיים באופן כללי בתרבות ההינדית.

הקאמה סוטרה ממש לא נועדה לעודד התנהגות מינית פרועה, למרות שכך אנו חושבים. ההתעסקות במיניות היא רק 20% מהטקסט המלא. שאר הטקסט עוסק בפילוסופיה והדרכים שבהם אדם יחשבו לאדם טוב, והוא בוחן מאפיינים באישיות האדם והיחסים בין המינים לאו דווקא במובן המיני.

יתר על כן, מחברי הקאמה סוטרה ראו במיניות דבר מקודש. סביר להניח שהפתיחות המינית המאפיינת את עולמינו לא ממש הייתה תואמת את תפיסת עולמים. לפי תפיסתם עשיית סקס בקלות דעת היא חטא לכל דבר.

הספר מחולק ל 5 פרקים.

הפרק הראשון הוא ההקדמה המדברת על אהבה באופן כללי והמקום שהיא תופסת בחיי הגברים והנשים.
הפרק השני הוא זה אשר זכה לפרסום רב והוא מחולק ל 10 פרקי משנה בהם התעסקות מעמיקה במיניות האדם. הוא מדבר על משחק מקדים, עוררות מינית, פורקן מיני ומבחר של תנוחות מיניות הטרוסקסואליות והומוסקסואליות. והספר מציג כאן 64 תנוחות מין.

הפרק השלישי עוסק בכיבוש האישה. הוא מדבר על חיי נישואין, הרפיית האישה, אוננות והאיחוד שבחיי הנישואין.

הפרק הרביעי עוסק בזכויות האישה והוא מתייחס גם לתרבות הביגמיה של אותה התקופה ומתייחס ליחסים בין האישה הראשית ליתר הנשים.

הפרק החמישי עוסק בנשים האחרות של הגבר. כיצד לבחור את המאהבת, איך להתיידד איתה וכל ההתנהגות בחצרות הנשים.

הפרק השישי מתייחס לזונות והפרק השישי מתייחס לשיטות לשיפור המשיכה המינית ויצירת עוררות מינית.

לא באנו להטיף לכם, אנו חושבים שישנו צורך ברור להיות קשובים לצורכי הגוף. אתם בהחלט יכולים למצוא בתנוחות הקאמה סוטרה השראה כאשר אתם מבלים עם נערות ליווי בתל אביב.

.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה