לונדון קוראת: סוף שבוע בעיר ההומה והיפה

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

לונדון קוראת: סוף שבוע בעיר ההומה והיפה

לונדון היא עיר שאין צורך להציג. כור היתוך של תרבות, היסטוריה ומודרנה, זו עיר שיש בה באמת משהו לכל אחד. כמי שתמיד התאהב בקסם של העיר התוססת הזו, החלטתי לאחרונה לבלות סוף שבוע בלונדון כדי לספוג את כל המראות, הצלילים והטעמים שלה. ותנו לי לומר לכם, זה לא אכזב.

מהרגע שנחתתי בשדה התעופה הית'רו, התקבלתי בהמולה של המטרופולין המשגשג הזה. האנרגיה הייתה מדבקת, והתרגשתי להתחיל את ההרפתקה שלי. לאחר התרעננות במלון שלי, העזתי לחקור את העיר.

התחנה הראשונה שלי הייתה הביג בן האייקוני, מגדל השעון שהפך לשם נרדף ללונדון. הייתי ביראת כבוד כשעמדתי מול המבנה המפואר הזה, צילמתי תמונות והתבוננתי בפאר של בניין הפרלמנט. משם טיילתי ללונדון איי, שם קיבלתי תצפית ממעוף הציפור על העיר מאחת הקפסולות. קו הרקיע של לונדון, עם תערובת של אדריכלות ישנה וחדשה, היה מחזה למראה.

שום טיול בלונדון לא יהיה שלם בלי ביקור בארמון בקינגהאם. עם קצת מזל, הגעתי בזמן לטקס חילופי המשמרות, שהיה מחזה לראות. הדיוק והתיאום של השומרים בעת חילופי התפקידים היו מרשימים. קיבלתי גם הזדמנות לחקור את הגנים היפים של הארמון, שהיו נווה מדבר שליו בין רחובות העיר הסואנים.

שום ביקור בלונדון לא יהיה שלם בלי להתמכר למטבח בריטי איקוני. הקפדתי לשתות תה מנחה מסורתי בבית קפה מוזר בעיר, שם הוגשו לי כריכים עדינים, סקונס ומאפים טעימים. ניסיתי גם כמה פיש אנד צ'יפס מרוכל רחוב, וזה היה אוכל הנוחות המושלם ביום מעט קריר.

כשסוף השבוע התקרב לסיומו, טיילתי בנחת לאורך נהר התמזה, מתפעל מקו הרקיע המדהים של העיר. חקרתי גם את השווקים התוססים, כמו קמדן ובורו מרקט, שם אספתי כמה מזכרות ייחודיות ופינוקים טעימים.

סוף השבוע שלי בלונדון היה מערבולת של חוויות שהותירו בי טעם של עוד. בעיר הזאת באמת יש הכל – מהיסטוריה ותרבות ועד אוכל וחיי לילה. כשעליתי על הטיסה חזרה הביתה, הבנתי שהקסם של לונדון השאיר בי חותם בל יימחה, ולא יכולתי לחכות לחזור לעוד סוף שבוע בעיר הקסומה הזו. אפילו דירות דיסקרטיות מצאתי כאן. 

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…