החיפושים של שנת 2022 באתרי הפורנו

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

החיפושים של שנת 2022 באתרי הפורנו

שנת 2022 לא מזמן הסתיימה, וכמו בכל שנה אתרי הפורנו הגדולים מספקים לנו סטטיסטיקות מעניינות על החיפושים והטרנדים של השנה החולפת. זה מאוד מעניין לראות כיצד טרנדים משתנים לפי התרבות הפופולריות ולפי מדיניות שונות

אז מהם הטרנדים המובילים בפורנו בשנת 2022?

הגידול המשמעותי ביותר הוא בקטגוריית הריאלטי. אתר הפונו פורן האב, מדווח כי הפופולריות של קטגוריה זו צמחה השנה ה 169%! והיא מופיעה ברשימת עשרים הקטגוריות המובילות. ומנגד, קטגוריית החובבים שגם כן נהנית מפופולריות גדולה דווקא צמחה ב 19%. ההסבר לכך הוא מעניין. יש המשערים כי סרטי הפורנו הביתיים השתדרגו לרמה מקצועית גבוהה למדי, עד אשר נראים כמו כל הפקת פורנו מסחרית. ואילו הגולשים דווקא מחפשים את החובבנות, את הסרטים שמזכירים להם את חיי המין הרגילים.

מה שמחזק את הטענה הזו הוא ביטוי החיפוש ”real amateur homemade“. השימוש בביטוי זה עלה ב 179% (ממוצע עולמי) ובארצות הברית אף עלה ב 310%. וזה נראה כאילו הגולשים מחפשים לחדד ולהגדיש כי הם רוצים סרטי פורנו ביתיים ”טבעיים“ ולא משהו שנראה מקצועי מידי. למעשה חיפושים רבים קיבלו השנה את התוספת ”REAL“ והשימוש במילה זו גדל ב 42% – הגולשים מחפשים דברים אמתיים וזה כולל אורגזמות אמתיות, זוגות אמתיים, עיסויים אמתיים וכו‘.

נשים לעומת גברים

אם ננתח את התוצאות לפי מגדר, נראה כי נשים צופות יותר בפורנו ריאלטי, כ 37% יותר בהשוואה לגברים. ולמעשה קטגוריה זו הגיעה מקום ה 12 ברשימת הקטגוריות הפופולריות (אצל הגברים זה המקום ה 15).

גם אצל הגייז הביקוש לריאלטי עלה וזז 8 מקומות קדימה, אל תוך רשימת 20 הקטגוריות הפופולריות. גם החיפוש אחר ”HOMEMADE“ גדל אצל הגייז ב 33%.

וישנם גם כמה מדינות בהן החיפוש אחר ריאלטי הוא הקטגוריה התופסת את המקום הראשון – אוקראינה, בלארוס, קזחסטאן וקירג‘יסטן.

ואלו הם רק חלק מהנתונים המעניינים. ומה אתם אומרים, איזה פורנו אתם אוהבים? מה נותן לכם השראה כאשר אתם מבלים בדירות דיסקרטיות בחיפה ורוצים לקבל רעיונות חדשים?

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

גלו את עיר החוף המקסימה הרצליה, ישראל

ממוקמת על חוף הים התיכון, במרחק נסיעה קצר מהעיר התוססת תל אביב, שוכנת עיר החוף המקסימה הרצליה. הרצליה ידועה באתרי הנופש היוקרתיים שלה, בחיי הלילה התוססים ובחופים המדהימים שלה, ומציעה…

לחקור את עולם סרטי הסקס: מדריך מקיף

מאז הופעת הקולנוע, סקס היה נושא פופולרי ושנוי במחלוקת בסרטים. מהיצירות המוקדמות השמרניות והסוגסטיביות יחסית ועד לסרטים המפורשים ופורצי הגבולות של ימינו, סרטי סקס עוררו שיחות וויכוחים ברחבי העולם. בין…