הורוסקופ סקס לחודש אוגוסט

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

הורוסקופ סקס לחודש אוגוסט

טלה — החודש צפוי להיות מדהים בכל הנוגע ליחסי המין, בעיקר אם אתם בעניין של סטוצים ומפגשים חד פעמיים. המזל הולך לשחק לכם ואתם הולכים ליהנות ממפגשים סוערים. האנרגיות של הכוכבים הן בצד שלכם ותרגישו זאת גם כאשר תבלו עם נערות ליווי בחיפה. לגבי מערכות יחסים, כנראה שזה לא הזמן.

שור – נראה שהחודש הוא החודש שלכם. אתם צפויים להרגיש מוחצנים ובעלי ביטחון. צפויה לכם הצלחה עם בחורות ואולי משהו חדש יתחיל.

תאומים – הכישורים החברתיים שלכם תמיד היו חזקים, אך החודש עוד יותר. כולם יתעניינו בכם ואם תדעו לכוון את הדברים זה יוביל גם למיטה.

סרטן – השבוע הזה יהיה מושלם למימוש פנטזיות עם מישהי מהעבודה, ואולי גם משהו יותר רציני אם אתם בעניין.

אריות – זה לא הולך להיות החודש שלכם בכל הקשור לאהבה. אך אל תהיו מתוסכלים, זהו פשוט זמן שאתם צריכים להיות עם עצמכם.

בתולה – גם עבורכן זהו זמן לקחת פסק זמן ולהיות בפוקוס. העבר שלכם הולך להשתקף, ואולי יבוא לידי ביטוי בסקס עם האקסית.

מאזניים – החודש הולך לכם חזק בסטוצים, אבל לא תרגישו מסופקים. זהו הזמן לשקול משהו יותר רציני.

עקרב – עבור העקרבים הרווקים, זהו זמן טוב לפגוש בחורות חדשות. תצטרכו לקחת את הדברים לאט, הדברים ידרשו קצת זמן בשביל להבשיל. מה שיתחיל עכשיו יביא תוצאות בהמשך.

קשת – מה שיקרה החודש תלוי בכם. אתם תמיד מדברים מהלב, ולפעמים זה לא כל כך מתאים. החודש זה יכול לפעול לרעתכם, תצטרכו לדעת לשלוט ולשמור דברים בפנים.

גדי – העצה שלנו עבור בני מזל גדי הנמצאים במערכת יחסים זוגית, היא לנצל את הזמן לדבר על כל מה שמפריע לכם. זהו הזמן להיות פתוחים ולעבוד על הזוגיות שלכם.

דלי – החודש הזה אתם הולכים לחוות פער בין הציפיות למציאות. אם תרצו לזיין, כדי שתשימו בצד את כל הציפיות שלכם וכל החיפושים הכל כל מוגדרים שלכם. פשוט תזרמו עם הבחורות.

דגים – לאחרונה הייתם עמוסים בעבודה, זהו הזמן לבלות ולזיין. כל האפשרויות פתוחות עבורכם כרגע, מסתם זיון ללילה ועד משהו רציני.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה

לחקור את עולם הבלוגים הארוטיים: מדריך מקיף

בשנים האחרונות, האינטרנט הפך למרכז לצורות שונות של ביטוי עצמי וחקירה. מרחב אחד כזה נוצר לשיתוף תכנים ארוטיים, באמצעות מדיום של בלוגים. בלוגים ארוטיים, הידועים גם בשם בלוגים סקס או…