תפקוד לקוי של זיקפה: גורם, סימפטומים וטיפול

מאמר זה פורסם ב-שירותי מין בתשלום

תפקוד לקוי של זיקפה: גורם, סימפטומים וטיפול

תפקוד לקוי של זיקפה, או ED, הוא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מוצקה מספיק לפעילות מינית. ההערכה היא כי יותר מ -30 מיליון גברים בארצות הברית סובלים מ- ED, כאשר אחד מכל ארבעה גברים מעל גיל 30 חווה את המצב. זה יכול להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים פיזיים ופסיכולוגיים, עם טיפולים החל שינויים פשוטים באורח החיים כדי הליכים רפואיים מורכבים.

תפקוד לקוי של זיקפה הוא יותר מסתם מצב גופני. זה יכול גם להיות בעל השפעה רגשית ופסיכולוגית משמעותית על אלה מושפעים, אשר עשויים להרגיש נבוך, בושה, או לא מספיק כאשר חווים ED. ללא טיפול, ED יכול להשפיע על מערכות יחסים ולמנוע מאנשים לעסוק בפעילות מינית בריאה.

מהם הגורמים האפשריים לבעיות זיקפה?
ישנם מספר גורמים פוטנציאליים לבעיות זיקפה. אלה כוללים תנאים פיזיים כגון סוכרת, מחלות לב וכלי דם וניתוחי ערמונית; בעיות פסיכולוגיות כגון מתח, דיכאון וחרדה; גורמי אורח חיים כגון עישון, השמנת יתר וצריכת אלכוהול; ושימוש בתרופות מסוימות כגון תרופות נוגדות דיכאון ותרופות פנאי.

מהם התסמינים של תפקוד לקוי של זיקפה?
הסימפטום העיקרי של ED הוא חוסר היכולת להשיג או לשמור על זקפה מוצקה מספיק לפעילות מינית. תסמינים אחרים עשויים לכלול ירידה בחשק המיני, קושי לשמור על זקפה או חוסר יכולת לשפוך.

kiufim.co.il- המלצה
כיצד מטפלים בבעיות זיקפה?
הטיפול בתפקוד לקוי של זיקפה תלוי בסיבה. במקרים מסוימים, כגון עם גורמי אורח חיים, ביצוע שינויים פשוטים – כגון הפסקת עישון, ירידה במשקל או הפחתת מתח – יכול לשפר את המצב. במקרים מורכבים יותר, ניתן להשתמש בתרופות או טיפולים כגון מכשירי ואקום, זריקות פין, משאבות פין וניתוח. ייעוץ פסיכולוגי הוא גם אופציה לגברים עם ED.

שאלות נפוצות
ש: עד כמה שכיחות בעיות זיקפה?
תשובה: תפקוד לקוי של זיקפה מוערך להשפיע על כ -30 מיליון גברים בארצות הברית. אחד מכל ארבעה גברים מעל גיל 30 חווה ED.

ש: האם גורמי אורח חיים יכולים לגרום לבעיות זיקפה?
ת: כן, גורמי אורח חיים כגון עישון, השמנת יתר, צריכת אלכוהול ומתח יכולים להשפיע על תפקוד הזיקפה. ביצוע שינויים פשוטים באורח החיים, כגון הפסקת עישון או ירידה במשקל, יכול לשפר את היכולת להשיג ולשמור על זקפה.

כתבות, סיפורים והמלצות שיכולות לעניין אותך בלוג שיחות סקס ואירוטיקה